• Haberler
  • Spor
  • Sadece bir skor değil, büyük bir sevda! Elazığspor camiası birlik mesajında kenetlendi!

Sadece bir skor değil, büyük bir sevda! Elazığspor camiası birlik mesajında kenetlendi!

Nesine 2. Lig Play-Off finalinde Muğlaspor'a penaltı atışlarıyla mağlup olarak 1. Lig hedefini kaçıran Elazığspor, günler sonra resmi hesabından açıklama yayımladı. Bordo-beyazlı kulüp, taraftara teşekkür ederken birlik ve mücadele vurgusu yaptı.

Haberin Özeti

  • Nesine 2. Lig Play-Off finalinde 10 Mayıs'ta Muğlaspor'a penaltılarla mağlup olan Elazığspor, 1. Lig hedefini kaçırmanın derin üzüntüsünü yaşadı.
  • Kulüp, resmi açıklamasında Bursa'daki yoğun destekleri ve birliktelikleri için taraftarlara teşekkür ederek camianın gücünü vurguladı.
  • Elazığspor, sonuçtan üzüntü duyduğunu ancak 1967'den beri her zorlukta küllerinden doğan mücadele ruhunun devam edeceğini belirtti.

Nesine 2. Lig Beyaz Grup Play-Off finalinde Muğlaspor karşısında seri penaltı atışları sonrası sahadan mağlubiyetle ayrılan Elazığspor, finalin ardından resmi sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yaptı. Bordo-beyazlı kulüp, hem yaşanan üzüntüyü paylaştı hem de takımı yalnız bırakmayan taraftara teşekkür etti.

Açıklamada, Bursa’da oynanan final karşılaşmasında Elazığspor taraftarının ortaya koyduğu destek ve birlikteliğe dikkat çekildi. Kulüp, organizasyon sürecinde katkı sunan kurumlar ile kendilerini ağırlayan Bursa’ya da teşekkür mesajı yayımladı.

Elazığspor tarafından yapılan açıklamada, “10 Mayıs Pazar günü oynanan Nesine 2. Lig Beyaz Grup Play-Off Finali’nde penaltılarla gelen mağlubiyetin hüznünü yüreğimizin en derininde yaşıyoruz” ifadelerine yer verildi.

Kulüp açıklamasında, Türkiye’nin farklı şehirlerinden kilometrelerce yol katederek final maçında takımlarını yalnız bırakmayan taraftarların oluşturduğu atmosferin unutulmayacağı vurgulandı. Taraftar desteğinin Elazığspor’un en büyük gücü olduğu ifade edilirken, tribünlerde ortaya çıkan birlik görüntüsünün camianın büyüklüğünü bir kez daha gösterdiği belirtildi.

Elazığspor açıklamasında ayrıca şu ifadeler yer aldı: “Bugün üzgünüz. Ama 1967’den bu yana nice zaferlere imza atan, nice talihsizlikler yaşayan bu büyük camia her defasında küllerinden yeniden doğmasını bilmiştir.”

Bordo-beyazlı kulüp, sezonun istenilen şekilde tamamlanamadığını ancak Elazığspor’un mücadele ruhunun değişmeyeceğini belirterek, geçmişte olduğu gibi bundan sonra da yoluna devam edeceği mesajını paylaştı.

Bakmadan Geçme

Elazığ Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0538 23 006 23
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!